Hos frissan

11:07:31 2012-11-10

Igår kväll kollade jag och Andreas bara på film, en mysig fredagskväll :)
Idag gick vi upp vid nio för att göra oss i ordning och åka till frisören. Andreas ska klippa sig. Det är strax hans tur att sätta sig i stolen och bli av med hans hår ;) nej inte riktigt så men han ska i alla fall klippa lite på det ;)
När han är klar ska vi åka hem till honom igen och sen förmodlingen kolla klart på filmen vi inte orkade kolla klart på igår. Sen i kväll kommer mamma, pappa och Johan dit och så är vi bjudna på mat :) apropå det så frågade Andreas mamma i går om jag villa följa med på julbord den andra december :) jätte mysigt! Så jag måste ta ledigt då så att jag inte ska jobba den dagen!

I morgon ska jag och Andreas åka till Örebro. Vi ska först åka förbi jobbet så ska jag skriva en ledighetslapp, sen ska vi lämna in min dator på media markt för att se om dom kan höra något åt den. Sen ska Andreas ha nya jeans och sen kanske jag hittar några julklappar också ;) räkningen på studentmössan kom igår så jag börjar känna mig lite fattig även fast mamma och pappa sponsrar med 700 Så känns det som att alla pengar kommer försvinna! Det är jätte snällt av dom att sponsra med så pass mycket!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback