Kudde!

08:20:57 2012-11-27

I morse när klockan ringde var det väldigt kämpigt att gå upp! Trött som fasen! Andreas var lika trött som jag så jag fick nästan släpa upp honom. I kväll ska vi inte lägga oss senare än nio! Vi har lagt oss vid tio varje kväll nu så vi är jätte trötta!

Idag är jag själv i skolan. Det vill säga att både Lotta och Mysan är hemma. Så jag ska släpa mig igenom dagen på egen hand. Jag ska äta lunch med Andreas i alla fall så det slipper jag äta själv ;) sen har jag hål också men då ska jag gå och köpa strumpor sen kanske jag ska lyssna på ett radio program som vi ska lyssna på och sen skriva en analys om i filosofin. Så får jag det gjort.

I eftermiddag ska jag plugga Naturkunskap och rättskunskap. Andreas skulle hjälpa mig så jag kanske fattar något i alla fall ;) båda ämnena är jätte svåra! Men i dag är det bara 6 riktiga skoldagar kvar så jag ska försök stå ut. Visst esterrepen är också riktiga skoldagar men det är inget skolarbete som ska göras. Eller ja lite men det är inga lektioner ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback