Länge sen

11:20:26 2012-11-02

Nu var det länge sen jag bloggade men jag ska försöka få ihop ett vettigt inlägg. Jag har varit genomförkyld sen förra lördagen så jag har inte orkat göra så mycket. Men Sara var på besök två dagar och sen har jag inte gjort så mycket mer än att ha varit med Andreas. Man behöver få ta det lugnt när man inte mår bra. I dag är i alla fall första dagen jag ska ut utanför huset lite längre. Jag och Andreas ska nämligen på skyfall. Alltså den nya James Bond filmen. Efter den åker vi nog hem till mig och sover där.
På lördag ska jag jobba 11.30-16. Och på söndag ska jag också vara på jobbet fast bu hela dagen. 11-19 ska jag jobba. Och vips så var det skola igen. Det är helt sjukt vad fort tiden går!
Det är ju snart dags för estetveckorna art börja också! Den 5 december börjar vi repa alla dagar från 7.50-15.20. Sen den 17 är det premiär om jag inte minns helt fel. Nu har vi ju lucia innan, den 14, men det blir första julshowen då. Det ska bli jätte kul men samtidigt sorgligt. Det är våran allra sista julshow! För på studentshowen får vi inte vara med. Då kommet studentshowen hållas för oss! För i år är det vi som blir studenter! Helt sjukt!

Nu ska jag och Andreas gå upp och äta frukost :)

Jag orkade faktiskt rida igår så jag lägger upp en suddig bild från obbes rygg ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback