Ny vecka, nya tag

21:33:39 2012-11-12

Nu är det ännu en ny vecka. Vilket betyder närmare estetveckorna. De allra sista! Känns lite sorgligt faktiskt!
I alla fall skolan i dag har varit ganska soft. Först ensamble på morgonen som alltid blir lite smått flum eftersom det är första lektionen på måndag morgon. Sen marknadsföring då vi fick några uppgifter att jobba med så vi satte oss vid en dator och gjorde dom. Sen lunch och sen filosofi. Då fick vi en uppgift vi ska göra och sen fick vi jobba själva. Då satt bästa Andreas och väntade på mig eftersom han hade slutat. Han åt med mig också ;) jag jobbade lite med filosofin och sen gick vi till bussen när vi slutade :)
När vi kom hem till Andreas så gjorde jag klart religionen och skickade iväg den till min lärare. Så jag ska bara skriva ut och lämna in den så är den uppgiften klar sen!
Även fast det känns som att det är massor med grejor som ska göras nu så är det inte jätte mycket, det har inte stor så värst mycket på hela året! Eller ja läsåret i alla fall ;)

I morgon är det vanlig skoldag. Jag slutar 15.20 och då ska jag och Andreas förmodligen åka hem till mig. Då måste jag plugga marknadsföring, vi har prov på tisdag. Och sen ska vi nog bara ta det lugnt :)

Såhär kommer veckan att se ut ungefär:

Tisdag: skola. Med Andreas. Plugga marknadsföring
Onsdag: skola. Slutar 11.55. Plugga marknadsföring. Zumba. Med Andreas?
Torsdag: skola. Slutar 12.05. Gå långpromenad med Caesar. Plugga. med andreas. marknadsföring.
Fredag: skola. Marknadsförings prov. Fredagsmys!
Lördag: 5 månader med Andreas! <3
Söndag: jobba 12.30-15.30

Sen kommer den förmodligen ändras något ;)

I söndags när vi var i marieberg så passade jag på att köpa magkatarrstabletter eftersom jag nu har magkatarr igen -.- så jäkla typiskt. Men jag har ätit lite dåligt och sen varit lite stressad över skolan vilket inte blir en bra kombination -.-

Nu ska vi snart sova så jag ska väl säga godnatt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback