Onsdag

11:12:20 2012-11-21

Idag hade jag en lektion på en halvtimme. Så jag tog en buss som va fram nio och en buss hem 9.40. Jätte skönt! Andreas sov hos mig i natt med men i natt ska han nog sova hemma :/

I morgon har jag också bara en lektion som börjar kvart i elva. Innan det ska jag försöka hinna med att gå och skaffa träningskort. Jag måste komma igång nu!

På fredag ska jag nog sova hos Andreas och på lördag ska vi åka till marieberg och köpa julklappar! Vi ska också hämta min dator som har varit på lagning. Jag fick sms om att den var klar nyss!

Nu ska jag försöka göra lite plugg och få lite gjort. Jag ska göra rättskunskap och filosofi. Eller ja jag ska skicka in filosofin och skriva rent Rättskunskapen på datorn bara. I morgon ska naturkunskapen med hem så att jag kan börja plugga till provet!

Nu ska jag gå upp och sätta på Johans dator!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback