Onsdag

20:47:22 2012-11-14

I morse vaknade jag bredvid mitt hjärta. Vi gjorde i ordning oss och fick skjuts till bussen av pappa.
Väl i skolan så hade vi tar Naturkunskap och sen inså och sen en halv lektion musikproduktion innan jag gick och åt med Andreas. Jag skulle bara skicka in arbetet som jag blev klar med förra lektionen det va därför den va halv ;) när vi hade ätit skulle jag hämta passaten vid pappas jobb så åkte jag hem sen. Jätte skönt! Jag va hemma vid halv ett!

När jag kom hem satte jag mig med marknadsföringen och filosofin. Filosofin blev jag nästan klar med vilket är jätte skönt! Det arbetet ska in om va två veckor så det känns jätte skönt att ha det klart och ha det gjort! Jag ska försöka klara av ett naturkunskapsprov v 48. Men samma vecka har jag också rättskunskapsprov också! Men jag vill ha naturkunskapen gjord innan lovet! Vi esteter försvinner den 5 dec och då är det riktiga prov datumet. Så då skulle vi få bestämma själva om vi vill göra provet innan eller efter lovet :) jag vill få allt gjort så snabbt som möjligt så att jag slipper göra allt i sista sekund! För egentligen är det inte jätte mycket! Den här terminen har vi faktiskt inte gjort så jätte mycket! Men det känns som det ändå ;) men det blir lätt så men nu börjar jag få lite bättre syn :) så jag kanske klarar av det som är kvar av sista året ;)

I morgon har jag en lektion i skolan. Så när jag kommer hem ska jag plugga på marknadsföring och sen får vi se. Jag ska kanske vara med Andreas :)

Nu ska jag snart kolla på grey's anarhomy :)

Min braiga magkatarrs mat ;)
Men magen börjar kännas lite bättre vilket är jätte skönt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback