oops

13:11:34 2012-11-19
I morse vaknde jag med världens mensvärk! Men gick till skolan ändå. Men efter första lektionen klarade jag inte mer!
jag hade satt mig på golvet innan den och det tog ungefär en kvart för mig att kunna resa mig ordentligt och gå iväg. Så nu sitter jaghemma med en rispåse på magen! jag kollade ner på min arm förut och såg att jag var helt rödflammig i fläckar. Då hade jag hållit armen på fåret (rispåsen) för länge ocheftersom den var så pass varm hade jag fått lite små brännskador. Samma sak på magen! Så jag kanske inte ska värma den så länge nästa gång ;) Eftersom jag har så ont i magen så känner jag ju inte om det gör ont på den förutom inifrån.
 
När jag är hemma nu ska jag försöka beta av lite plugg som ska göras. Jag tänkte göra klart filosofin, läsa i en svenska bok och göra klart en svenska redovisning. Så om jag blir hemma i morgon med har jag redan gjort det som skulle göras i morgon.
 
I kväll kommer Andreas hem med pappa. Sen ska han sova här. Han är verklingen det bästa som finns! Jag älskar honom hur mycket som helst!
 
I lördags skulle vi kolla på film och då la vi över filmen på pappas externa hårddisk. Min ville inte. Och då fick jag se att alla filmer jag hade på min gamla externa hårddisk fanns på pappas! Så nu menads jag ändå ska sitta vid Johans dator kan jag ju passa på att lägga över dom till min nya externa.
 
Nu ska jag sätta igång med filosofin!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback