Segt

17:22:18 2012-11-29
Igår hade jag bara två lektioner så jag var hemma redan vid halv tolv. Sen gick jag långpromenad med Caesar i snöovädret. när vi kom hem igen så satt jag och kollade på tv en stund innan jag gick och mötte Andreas vid bussen. Sen vid kvart i sex åkte jag och mamma på zumba! med migrän var det inte jätte trevligt men jag tog mig igenom hela passet.
 
Idag började jag 10.45. Jag hade en lektion och sen skulle jag göra en svenska uppsats innan jag fick åka hem. Sen jag kom hem har jag pluggat rättskunskap och naturkunskap. Jag har prov i båda i morgon. Så det gäller att plugga.
Lite senare sen ska jag åka och hämta Andreas hos honom. Så ska han sova hos mig.
 
I morgon är det skola med två prov och ett seminarium. Sen ska jag och Andreas ha fredagsmys med film och chips! Mysigt!
 
På lördag ska jag jobba 12-16 och sen åker jag till Andreas och sover där för att sen åka på julbord med hans familj, hans storasysters pojkvän och hans morfar. Jag har inte träffat morfarn innan så det kommer bli nervöst ;) Men det ska nog gå bra :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback