Själv

13:55:22 2012-11-08
IDag hade jag inga lektioer så jag stannade hemma. Jag hade ingen lust att åka till skolan i onödan. jag och linnéa hade bestämmt att jag skulle rida hennes häst i dag. Vilket gick ganska bra för att vara första gången. Han är fyra år och ganska stark men ändå lätt om ni förstår vad jag menar. Och är väldigt stor för att vara fyra så det var mycket häst at rida. jag kommer ha världens träningsvärk i morgon kan jag ju säga! Men det är bara bra, då har man jobbat ordentligt i alla fall. Både jag och Ludde var genomsvettiga efter ett drassyrpass. 
 
Jag har varit själv hos Andreas hela dagen och då när jag kom hem till honom efter att ha ridit så skulle jag duscha i varmt och skönt vatten tänkte jag. Men när jag satte på duschen kom det inge varmvatten! De har ju panna och eldar i för att huset ska bli varmt men då ver det ett tag sen någon la i ved och då hade vattnet inte blivit varmt! Så det blev en jäkligt snabb dusch för att få av mig värsta hästlukten och sen fivk det duga!  Så nu sitter jag här och fryser men sånt får man väl ta ;) Jag åt lite förut också och det var ju varmt så då blev det lite bättre i alla fall ;) 
 
Nu ska jag sätta igång med projektarbetes jobb så att jag får lite gjort i dag. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback