Snart skola igen

12:23:43 2012-11-25

Nu är ännu en helg som bortblåst! Igår fick jag ändå ganska mycket gjort! Jag köpte nästan klart alla julklappar :) jag har bara tre kvar och det är dom som är svårast! Jag har ingen som helt aning om vad jag ska köpa! Eller jo till en av dom men för bara tio minuter sen var jag tvungen att släppa den idén -.- så jag är tillbaka på ruta ett -.-

Ikväll ska jag nog inte åka hem för sent så att jag hinner slå in lite julklappar. Så slipper dom ligga framme utan papper på sig ;)

Nästa vecka kommer se ut såhär:

Måndag: skola. Ensamble uppspel för klassen. Jobba 16-20.
Tisdag: skola. Med Andreas.
Onsdag: skola. Med Andreas
Torsdag: skola. Skriva svenska uppsats. Med Andreas.
Fredag: skola. Naturkunskapsprov. Svenska seminarium. Rättskunskapsprov. Med Andreas.
Lördag: jobba 12-16.
Söndag: julbord med familjen Nilsson.

Och där var sista hela veckan i skola slut! Sen är det bara två dagar till med riktig skola. Sen drar estetveckorna igång! Då är det inte långt kvar alls tills det är dags för jullov! Det ska bli jätte skönt!

Aja jag ska väl försöka plugga klart naturkunskapen -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback