Tisdag

16:13:52 2012-11-06

I morse var det sjukt svårt att gå upp ur den varma sängen. Men jag hade bara två lektioner och slutade tio så det var ganska lugnt. Jag åkte hem med bussen som gick 10.45 i sällskap av Linnéa. Jag Mysan och Lotta var och fikade innan och då gick hon förbi så hon fikade med oss också. Jätte kul att träffa henne igen! Jag ska rida hennes häst på torsdag vilket ska bli jätte kul! Då har jag både obbe och Ludde att rida om jag får lust för att rida! Båda två är nog jätte härliga! Eftersom jag inte har ridit Ludde än så kan jag bara säga att obbe är härlig än så länge ;)

Resten av kvällen ska jag inte göra mycket alls. Jag skulle göra projektarbete förut men då hände något konstigt med Johans dator så jag stängde av den så att den inte går sönder! Det är nog med att jag hade sönder min!

Nu ska jag prata med Andreas på Skype ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback