45 cheese tack

17:54:54 2012-10-22

Jag glömde berätta att i lördags när jag jobbade så var det en person i dt'n som beställde 45 cheeseburgare! Jag stod i tvåan och skulle packa ihop maten då jag hör 45 cheeseburgare tack i hörluren. Jag fick värsta chocken och min Skifteledare frågade vad det var. Då sa jag: 45 cheese tack. Då fick jag samma min tillbaka som jag hade själv. Sen blev det kaos! Alla bilar efter ville ju också ha cheeseburgare, hamburgare och dubbla cheese. Men vi lyckades få ut alla 45 cheese på 13 minuter!

När man gör cheeseburgare gör man hamburgare och dubbla cheese på samma bricka vilket betyder att alla som beställde efter också var tvinga att bli parkerade någonstans. Så dt'n var smockad! Men jag klarade det också ;) jah klarar ju bussar med en som betalar för alla i bussen också så på ett sätt är det ju ändå ganska lugnt ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback