Första och sista

11:03:29 2012-10-04

Just nu sitter jag på min första och sista lektion. Naturkunskap. Det finns ju en anledning till att jag valde samhäll och inte natur!

Zumban igår va jätte kul! Helt slut efteråt men inte andfådd, bara slut i muskler! Jag ska nog gå nästa gång också!

Idag efter den här lektionen ska jag åka hem och packa och gå med Caesar. Sen kommer Andersson nog och hämtar mig. Sen ska jag sova hos honom till på fredag. Sen han hos mig på fredag till lördag. Tror jag i alla fall ;)
Hans storasyster kommer förmodligen hem i helgen. Jag har inte träffat henne än så det ska bli kul! Jag har bara träffat hans lillasyster hittills :)

På lördag är det öppet hus på skolan som man måste gå på och sen på söndagen ska jag jobba 11.30-15. Jag får försöka vila ut nästa helg i stället för den här för jag kommer ha fullt upp! Hatar när det blir så att jag måste göra något varje dag på helgen för då hinner jag inte slappna av innan det är dags för skola igen. Fast det beror ju på vad jag ska göra men om det är tex massor med plugg eller jobb hela helgen så blir det lite jobbigt. Fast det är ganska skönt att ha ett jobb så att jag hela tiden har extra pengar som jag kan stoppa undan! Så jag är ändå glad att jag har ett jobb!

Nu ska jag skriva Det läraren skriver på tavlan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback