Fredag

12:25:04 2012-10-26
Idag har jag inga lektioner så jag sov till halv tio och gick upp och drog på mig en tröja och ett par leggins för att sen sätta igång med allt som skulle göras. jag har hunnit med att städa någorlunda och sen göra lite projektarbete. jag skulle egneltigen börja med religionen också men jag tog inte med boken hem igår så jag får börja med det efter lovet.
 
I kväll kommer Andreas hit efter praktiken sista dag. Och sen kommer Mysan efter att hon har gymmat. Jag och Mysan ska sova ganska tidigt eftersom vi ska upp klockan två för att åka till bussen som kommer gå mot Ullared. Lotta sover hemma så får hon skjuts av Posthen till Askersund. Andresa åker väl hem sen på kvällen när Mysan och jag ska sova. Men då har jag fått träffa min prins en stund i alla fall. Annars kommer vi nog inte träffas på två dagar, dvs i dag och i morgon. Det är alldeles för lång tid utan honom!
 
När Mysan har kommit ska vi nog åka och handla och fixa lite inför morgondagen. Vi ska också kolla på vampire diaies såklart!
Jag har skrivit världens lista om vad jag ska köpa på Ullared och jag kommer vara jäkligt pank efter att ha varit där! Men man är inte där så ofta och jag ska försöka köpa lite julklappar också så att jag slipper göra det hemma för fullt pris.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback