Fredag (lördag)

11:23:26 2012-10-13

Igår började jag med ett inlägg men glömde sen bort det.

Jag hade i alla fall lite längre sovmorgon än vanligt och tog halv tio bussen in till skolan. Första lektionen var svenska som segade sig fram som bara den! Sen var det lunch och dags för sista lektionen för dagen. Rättskunskap! Den lektionen brukar aldrig bara rolig men för en gångs skull var den det! Vet inte riktigt vad som hände ;)
När vi hade slutat den lektionen så gick jag och Lotta till god smak och fikade. Hon fyllde nämligen 18 år igår! Grattis! Hon och Mysan var där och fikade i förrgår så då fick hon födelsedagsfika med båda oss fast på varsin dag! Jag var inte i skolan när dom fikade så då får man ju ta det en annan dag ;) mina lektioner slutade tidigt :)
Sen väntade vi på att Andreas och posthen skulle sluta sina lektioner och sen gick vi mot bussen.
När jag och Andreas kom hem så kollade vi på ett helt nytt vampire diaries avsnitt! Så jäkla bra! Längtar tills nästa kommer ut!

I dag ska vi först åka hem till mig när Andreas har gjort sig i ordning och sen ska vi åka hem till mig så att jag kan ta på mig andra kläder än mjukisbyxor och mjukiströja! Vi ska nämligen fira hans kusin som har fyllt i dag. Vilket betyder att jag ska träffa hans släkt för första gången i dag! Jag kommer vara jätte nervös men det kommer nog gå bra! Sen på kvällen ska vi hem till mig och sova för på söndag ska vi åka till Willow! Det ska bli jätte kul att se mitt hjärta igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback