Helt slut

15:47:01 2012-10-25

I morse vaknade jag vid kvart i nio. Min enda och första lektion för dagen började vid kvart i elva. Idag tog jag bil för att Andreas och jag skulle till marieberg. Vi har fått allt gjort och sitter nu och väntar på media markt på att min externa hårddisk ska bli klar. Den var sönder så jag ska få en ny och då är de snälla och flyttar över alla grejor på den gamla till den nya så att jag slipper komma tillbaka med den gamla. Det var fler bilder än jag trodde! Om det skulle ta med alla filmer så skulle det ta över fem timmar så det blir bara bilder och dokument som blir sparade!

När vi är klara här ska vi åka hem till Andreas. Han ska baka så jag ska väl hjälpa till ;)

Idag på naturkunskapen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback