Höst mys?

16:30:03 2012-10-08

Kommer ni ihåg det där jag skrev för ett tag sen om att hösten kan vara mysig och att man får försöka se det bra i det hela? Skit i det jag skrev det finns inget bra! Hösten är bara skit! Kallt, blött, grått, svart, förkylning, massor med läxor är ord som kan beskriver det hösten består av! Jag är så trött på allt som har med hösten och skolan att göra så det är inte sant! Jag orkar inte med det här längre! Det är mörkt när man vaknar och håller på att bli mörkt när man kommer hem! När man kommer hem måste man sätta sig vid en hög av plugg som måste göras och det är inga små grejor som ska pluggas på. Nej det är uppsatser, projektarbete och prov! Jag skulle vilja gräva ner mig och komma upp lagom till studenten!
Det att jag inte har träffat och Knappt pratat med Andreas i dag gör inte saken bättre! Han är ledig från skolan för att jaga (-.-) så han kan inte sitta med mobilen hela tiden heller. Hand kramar brukar fixa fet mesta och en av dom skulle inte vara fel nu! Fan jag saknar Andreas, plugg högen bara växer och det är så pass kallt ute att jag förfrös mina ben när jag gick hem från bussen!
Jag orkar fan inte med det här längre!!


Du ska få massor av mammakramar när vi ses på fredag!!! :o•

2012-10-08 // 19:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback