I skolan

08:42:41 2012-10-05

I morse vaknade vi tio i sex. Vilket är sovmorgon för mig! Så det var jätte skönt!
Andreas syster kom hem redan igår! Hon var jätte trevlig och snäll så jag hoppas att jag inte gjorde bort mig ;) nej men det gick bra ;)

Idag har jag tre lektioner + ensamble rep om 20 minuter. Jag slutar vid två så jag kommer hem ganska tidigt i dag! Sen på eftermiddagen ska jag hämta Andreas så ska han sova hos mig. Det blir nog lite fredagsmys i form av godis också! Jag har ute ätit godis på hela veckan och om jag inte gjorde det så skulle jag få äta i dag! Jag är alltid jätte sugen på godis eller söta saker så det är bra gjort ;)

Nu ska jag få massage av Mysan tills ensamble repet ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback