Klar

18:40:39 2012-10-18

Nu har jag precis duschat klart efter att jag kom hem från att ha ridit obbe. Det va jätte kul att rida honom. Lotta var med hela tiden när vi red och sånt. Hon cyklade med och hela vägen har vi pratat vilket var jätte kul! Vi red ut barbacka en skritt tur på en och en halv timme! Jätte mysigt och kul! Jag kommer definitivt rida honom fler gånger! Lotta sa att obbe tycker om hundar så jag ska nog ta med Caesar någon dag eftersom han tycker det är så himla kul att vara med i stallet! Lotta kunde cykla med då så så kan ju hon hålla kolla på Caesar medans jag håller koll på obbe ;) lite byte av djur där ;) men det är bara kul för jag kände mig så pass bekväm med obbe så det kommer bli jätte bra! Jag får rida när jag har lust vilket känns jätte bra med tanke på att min ridlust försvinner lite under vintern. Så då sa vi att jag kan rida när jag känner för det nu och sen framåt våren kan jag rida honom några gånger i veckan. Det är ju lite skönt för Lotta att få lite lediga dagar också! :)

Nu ska jag och Andreas åka och handla så ska vi göra mat!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback