Lite gladare kanske?

19:42:07 2012-10-08

Nu ska jag försöka få ihop ett lite roligare inlägg när jag mår lite bättre.

I lördags va det ju öppet hus på skolan. Efter det åkte jag och Andreas hem till mig. På kvällen så undrade hans familj om vi ville vara med och göra pizza och kolla på film hos dom. Så vi åkte dit och gjorde pizza, som blev jätte god! Och sen kollade vi på en gång i Phuket och åt godis och sånt :) jätte mysigt va det att spendera lite tid med hela hans familj! Det va jätte kul att träffa Emma också! Andreas storasyster alltså :) när vi hade kollat klart så åkte vi hem till mig och sov.
Sen på söndagen åkte jag till jobbet och lämnade Andreas hemma hos honom. Jag jobbade till tre och sen åkte jag hem till Andreas igen.
Emma åkte hem framåt kvällen. Jag fick till och med en kram av henne så jag tror hon gillade mig ;) det var ett gott tecken i alla fall ;) jag gillade i alla fall henne ;)

I morse hade jag sovmorgon så jag kom till skolan vid nio. Sen har dagen släpat sig fram!
Andreas var på jakt så han har inte varit i skolan eller kunnat smsa vilket inte har gjort dagen bättre! Jag började få abstinens runt klockan 12 då han inte hade svarat på mitt sms som jag skickade vid sju! Men tillslut så svarade han! Så efter att ha varit utan honom hela dagen saknar jag honom hur mycket som helst! Så han kommer hit när han är klar hemma så kommer han sova här! Han skrev att han tyckte att det lät som att jag behövde min prins! Vilket han hade helt rätt i!

Nu ska jag kolla lite på tv och vänta på att min prins ska komma hit!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback