Myskväll

20:20:17 2012-10-13
Nu är jag och Andreas hemma hos mig för en myskväll med film och godis ;) Jag överlevde att träffa delar av hans släkt ;)
När vi kom hem var Saras familj här, fast utan Sara för hon skulle jobba. Väldigt synd eftersom vi träffas så pass sällan.
Vi ska nog inte sova allt för sent eftersom vi ska åka till Karlsborg i morgon. Det blir ju några mil att kära också :)
 
Nästa vecka kommer se ut såhär kortfattat:
 
Måndag: Skola, Vara med Andreas
Tisdag: Skola,  gemuprov, Star for life!
Onsdag: Skola, Zumba, 4 månader med Andreas♥
Torsdag: Ingen skola! Rida Obbe för första gången!
Fredag: Skola, Vara med Andreas.
Lördag: Jobba 13-20
Söndag: Jobba 11-15.30. Vara med Andreas.
 
Sen måste jag såklart vara mer med Andreas, jag klarar mig ju inte utan honom så länge ;) Han ska vara på praktik i två veckor så vi kommer inte träffas på skolan heller :/ Det kommer bli tomt utam min prins :/
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback