Myspys och snabb skoldag

11:31:11 2012-10-11

Igår var jag på zumba. Varken mamma eller Annica skulle gå för mamma jobbade och Annica skulle på utveckligssamtal med någon av hennes döttrar så jag gick själv! Jag blev mycket tröttare den här gången än förra! Men jag klarade mig igenom hela timmen!

I morse hade jag lite sovmorgon. Jag tog 8.45 bussen till skolan. Eftersom jag bara skulle lyssna på syv-info en halvtimme och sen ha prov så tog jag på mig mjukisbyxor! Jag brukar inte ha det till skolan men i dag fick bli ett undantag! När jag går på bussen får jag se en tjej med värsta sminket, kläderna och frisyren. Och där kommer jag med mjukisbyxor, en slarvigt uppsatt Toffs och ingen smink alls! Det kändes inte jätte bra! Men men ;)

Skolan har då gått jätte snabbt som ni förmodligen förstod. Jag sitter redan på bussen som går om några minuter hemåt. När jag kommer hem ska jag väl äta något och sen får jag se. Jag kanske ska plugga lite till gemuprovet vi har nästa tisdag! Aja vi får se ;)
I eftermiddag kommer Andreas med bussen så jag ska gå och möta min prins och sen får vi se vad vi hittar på. Det är ju ganska fint väder så vi kanske fotar lite eller något sånt ;)

Jag hann baka lite igår också ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback