Onsdag

09:07:15 2012-10-24

I morse gick jag upp vanlig tid, det vill säga 05.10. Alltid lika mysigt! I alla fall när jag hade släpat mig ur sängen gjorde jag mig i ordning och fick sen skjuts till bussen av pappa. Väl i skolan håller jag på att somna hela tiden! Jag är så himla trött! Jag här tre lektioner kvar och sen ska jag åka hem. Äntligen! Jag har så himla ont i magen så att komma hem och ta på sig mjukisbyxor ska bli jätte skönt!

I morgon har jag en lektion och Andreas är ledig så efter att jag har slutat ska vi åka in till marieberg och jag ska köpa skor och lite annat som behöver göras. Jag ska köpa hundmat och hämta element åt mamma och pappa, sen måste jag till media markt för jag köpte en extern hårddisk där för några månader sen men nu är sladden till den trasig utan att jag har gjort något speciellt så jag ska se om jag kan få en ny sladd :) sen när vi är klara där ska vi hem till Andreas och han ska baka så att han hat något att bjuda på till sin sista dag på praktiken :)

Nu börjar min inså lektion så nu måste jag sluta skriva :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback