Onsdag

15:26:51 2012-10-17

Jag är fortfarande hemma från skolan för jag når inte helt bra än. Igår när jag hade duschat så började allt snurra och mina ben ville inte hålla mig uppe så jag fick inte åka till skolan för mamma. Idag däremot känner jag mig bättre men mer förkyld. Jag har i morgon att vara hemma också! Jag har inga lektioner. I morgon ska jag rida obbe i alla fall sen ska jag väl låna Johans stor och börja om helt med mitt projektarbete eftersom min dator kraschade igår. Och där låg såklart alla skolarbeten som ska in inklusive projektarbetet! Så det är bara att börja om -.- usch jag har inte råd att köpa ny dator nu men man är ju så pass beroende av den så jag måste -.-

I eftermiddag kommer nog Andreas hit! Jag träffade inte honom igår. Fast prata i telefon i fyra timmar räknas inte ;) tur att man kan ha Skype i mobilen så att man ringer gratis ;) vi har förresten varit tillsammans i 4 månader i dag! Det har gått sjukt snabbt! Han är verkligen det bästa i mitt liv!

Det här har jag gjort i dag ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback