Öppet hus

17:33:07 2012-10-06
I morse blev det ingen sovmorgon. Upp tio över sju! På en lördag är det inge kul alls! Vi hade öppet hus på skolan då man fick komma och kolla in program och lite hur vi jobbade och sånt. Sen är det ett bra tillfälle för vänner och familj att komma och kolla.
Jag sjöng två gånger i dag men jag är inte näjd med någon av gångerna. Jag brukar ha en bra känsla efteråt men inte den här gången! Det känns bara skit! Det var många som jag kände igen som var och kollade i alla fall! Mamma, pappa, Andreas, Andreas föräldrar och systrar, Annica, Julia, Louise och massor med esteter som gick ut förra sommaren! Det var kul att så många ville kolla men eftersom det inte kändes bra så hade de gärna fått kolla någon annan gång ;)
 
Sen vi kom hem har jag varit jätte trött! Men jag har ändå orkat baka och åka runt till alla affärer i lilla Askersund för att hutta naturgodis som jag tycker om ;) Eller ja Andreas fick köra men ändå ;) Men nu är jag så himla trött så jag skulle kunna sova för natten! Jag får ingen riktig helg eller eftesom jag jobbar i morgon. Visst det är bara tre och en halv timme men då är hela dagen borta. Så nästa helg får jag vila upp mig på lördagen för på söndagen ska jag äntligen hälsa på Willow igen! Det ska bli så himla kul att se min lilla ponny skrutt igen! Som jag har saknat henne!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback