Rida idag

10:46:07 2012-10-18

Igår kom Andreas hem till mig efter hans praktik med en paradis ask! Han är så himla snäll! Han sov sen hos mig tills i dag och ska sova hos mig i natt med. Jag tyckte ganska synd om honom när han gick upp och jag kunde ligga kvar och sova! Men i morgon ska jag gå upp samtidigt ;)

Idag ska jag rida lottas ponny Obbe för första gången. Lotta ska nog visa lite vägar och sånt man kan rida också :) det ska bli jätte kul!

Mim dator kraschade ju här om dagen så Johan tog med den till skolan i dag för att se om han och hans lärare kunde rädda dom grejor som jag måste ha från den. Som tur är hade jag alla bilder och sånt på min externa hårddisk men mina skolarbeten fanns däremot i datorn. Det känns Inge kul att göra om hela projektarbetet. Visst jag är långt ifrån klar men det jag har gjort är ändå inte kul att göra om!

Jag sk snart gå upp och göra mig i ordning nu så att jag är klar när Lotta skickar sms om att jag kan komma!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback