Snart mot bussen

14:04:01 2012-10-10

Nu ska jag snart gå mot bussen efter ännu en skoldag. Men det är snart helg vilket betyder att jag och Andreas ska åka och hälsa på Willow! Det ska bli jätte kul att träffa min sötnos igen!
När jag kommer hem i dag ska jag kanske gå till bilverkstaden och hämta den ena bilen. Om mamma inte har hunnit göra det :) sen ska jag ta det lugnt och sen vid klockan sex ska jag åka på zumba. När jag kommer hem sen ska jag inte göra så mycket förutom att sova! Jag behöver massor med sömns just nu för att jag ska må bättre!

I morgon är det skola bestående av syv info och naturkunskapsprov. Så jag kan åka hem med 12.15 bussen! Jätte skönt! På eftermiddagen ska jag åka till Andreas och träffa honom en stund.
På fredag ska jag först till skolan och sen hem till Andreas för att sova där tills på lördag. Sen på söndag är det dags att sätta sig i bilen och köra mot Karlsborg!

Det blev ett väldigt vad jag ska göra inlägg men jag har inte så mycket att skriva ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback