Tisdag

08:21:54 2012-10-09

I morse gick vi upp 20 över 5. Ingen rolig tid alls att gå upp!
I eftermiddag när jag har pinat mig igenom skoldagen så ska jag och Andreas hem till mig så måste jag plugga Naturkunskap! Jag skulle ha pluggar i går men eftersom jag inte mår riktigt bra så tog jag det bara lugnt för att kanske må lite bättre sen!
I kväll ska jag nog skjutsa hem Andreas och sen ska jag hem och sova! För att sen gå upp igen tidigt som satan för att gå till skolan. Att ha lov nu skulle inte vara fel alls! Jag är så trött på den hör skiten! Det enda som lyser upp lite är att jag får träffa Andreas! Min prins!

Nu ska jag försöka koncentrera mig på vad jag ska göra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback