Tisdag

21:00:38 2012-10-02

Dagen har segat sig fram som fasen! Alla lektioner har krupit fram som sniglar!
Vi hade uppspel i dag på ensamblen för att sen få kritik från dom andra i klassen. Detta jätte kul att lyssna på dom andra men mindre kul att spela upp! Det gick verkligen skit! Men det ska ju gå dåligt på genrepet! Eller ja nästan genrep, vi ska öva på fredag också eftersom det gick så dåligt!

Efter skolan mötte Andreas mig vid musiksalarna och sen gick vi mot bissen. När vi kom hem bytte jag om till träningskläder och sprang i en halvtimme ungefär. Känner mig riktigt duktig nu faktiskt!
I morgon ska jag på zumba på kvällen också så då blir det svettas som gäller!

Jag försökte få ett kort på Andreas men jag lyckades inte direkt så inlägget får helt enkelt vara utan bild -.- ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback