Ullared

09:34:33 2012-10-28

Ja då hade jag tänkt att försöka berätta lite om hur det var igår. Vi gick upp fem i ett på natten. Men mig genomförkyld. Mysigt när man ska till Ullared en hel dag. Vi kom fram vid sju efter en hemsk bussresa. Jag kunde inte sova för jag mådde illa så fort jag svalde för att jag hade så ont i halsen.
Väl där var det kö in eftersom de inte hade öppnat än. Men vi kom in rätt så snabbt ändå. Sen shoppade vi galet tills klockan nio ungefär då vi gick och tog en fika/macka. Jag drack en jätte god varm choklad!
När vi hade fikat klart och vilat benen så satte vi igång igen. Runt halv ett var vi klara och hade hittat allt vi skulle ha. Så då gick vi och åt. När vi hade ätit klart så gick vi runt en liten stund till innan vi gick mot kassorna. Där var det smockat! Vi fick köa i en timme för att få komma ut och klockan var ändå bara två! När vi väl var ute så bar plånboken tom och benen trötta. Så då satte vi oss en stund för att vila oss. Klockan var ändå bara tre och då var det en timme kvar tills vi kunde komma in i bussen. Men när klockan närmade sig fyra började vi dra oss mot bussen men en smock full vagn!
Vi satt på bussen i mer än en timme och väntade på två personer som hade fastnat i en kö. Stackarna!
Halv sex åkte vi äntligen hemåt.
Vi kom hem vid halv tio-tio och då packade jag upp alla grejor och väntade på att Andreas skulle komma. För några månader sen hade jag klarat att vara utan honom men inte nu! Så han sov här.

Jag har sovit jätte dåligt i natt för att jag inte har kunnat andas och har varit uppe hur många gånger som helst för att snyta mig men det hjälpte inte. Så o dag är jag super trött och fortfarande super förkyld! Får hoppas att det blir bättre tills i morgon då jag ska jobba! Annars kommer jag inte orka.

Det gör fick jag med mig hem:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback