Wiiiii

14:45:52 2012-10-11
Just nu sitter jag och har precis satt ihop en studentmössa jag vill ha. Det känns helt overkligt att om lite mer än ett halvår kommer jag sitta och kolla på studentshowen som jag inte är med i och ha på mig min mössa som jag precis har satt ihop. Jag kollar också på balklänningar och studentklänningar. Under tiden menads jag har gjort det så kom jag på hur grymt mycket jag längtar! Det ska bli så himla kul att ta studenten! Och om inte annat skönt! Att slippa skolan som man har slitit med i då 12 hela år! Det är mer än halva mitt liv! Även fast jag har hur mycket som helst kvar av mitt liv när jag har gått ut så är det väldigt lång tid att spendera i skolan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback