De senaste dagarna

18:18:05 2012-09-01

I fredags hade vi en ganska lugn dag i skolan med ljus, muffins och diktläsning till och med lagboken har fått vara med på ett höra. Efter skolan följde Andreas med mig hem. Vi bakade två olika kakor eller ja denna var en tårta. Sen har vi städat och fixat till min nya säng.

I dag har vi grejat som tusan och gått långpromenad med Caesar. Sen vid två kom min farmor, faster och farbror för att fira Johan som fyller på måndag.

Här är lite bilder från de senaste dagarna :)


Nu gjorde du mig extremt chokladsugen!!!

Svar: Mohaha! Prova göra after eight tårtan, den är sjukt god! Du kan få receptet i morgon om du vill :)
Jessica

2012-09-01 // 21:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback