Glömde

23:55:47 2012-09-27

Jag glömde berätta förut att när jag och ljufur skulle gå in i ridhuset idag så var bara ena dörren öppen, men han brukar komma igenom utan problem så jag tänkte att det säkert går bra den här gången också. Men han gick så nära dörren han kunde så att mitt ben hamnade mellan honom och dörren, vilket resulterade i att jag nästan fastnade! Jag hade kunnat styra men jag såg det precis då han gick in med mig i dörren! Så nu är jag lite blå på benet där det skrapade i! Väldig tur att jag hade shaps på mig som skyddade, annars hade det i te bara varit över shapsen som jag hade varit blå! Bushäst!
Jag tror jag inte har sagt att han stack med mig igår bär jag red heller! Det var en löpare som var jätte farlig så han va tvungen att tvärvända och sätta av i full galopp hemåt! När jag hade fått tillbaka balansen och stigbyglen så lyckades jag få stopp på honom efter en bra bit! Han är bra larvig ibland alltså!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback