Hos Andreas

20:19:33 2012-09-23

Igår kväll följde jag med Andreas hem och sov hos honom. Eftersom jag jobbade så fick han säger chaufför åt mig ;) det va jätte mysigt att bli hämtad av sin pojkvän på jobbet och sen åka hem till honom!
När vi kom hem till honom igen så åt jag och duschade och sen var jag tvungen att plugga rättskunskap till provet på tisdag. Sen har vi bara tagit det lugnt och kollat lite film :) just nu håller Andreas på att leta fram bilder från när han var liten ;) det finns en tavla i deras vardagsrum på honom när han var liten som är jätte söt! Jag gillar bilder från när man var liten ;) jag kan gärna visa bilder på mig när jag var yngre men bilder från nutid hatar jag när folk tittar på!

I morgon ska jag först till skolan och sen när jag slutar ska jag köpa något att äta och sätta mig och plugga det sista på Rättskunskapen innan jag ska åka till jobbet och jobba 17-20. I morgon har jag också redovisning i marknadsföring. Jag är inte ett dugg peppad på det kan jag säga!

Jag ska försöka få med Andreas till marieberg snart också. Jag behöver ha ny vinterjacka vilket det börjar bli dags att köpa. Annars kommer alla fina ha försvunnit ju! Andreas sa att han också behövde en ny och sen nya jeans så han behöver ju ändå åka dit ;)

Den här veckan går jag i skolan tre dagar! Vilket ska bli otroligt skönt! På torsdag ska jag vara med Linnea och avsluta vårat vampire diaries maraton innan fjärde säsongen börjar! Och sen på fredag ska jag kanske på tjejkväll. På lördagen ska jag nog på fotoklubbsträff och sen ska jag bara ta det lugnt och vara med min älskade pojkvän ;*

Nu ska vi kolla på gamla barnfilmer från när Andreas var liten i ställer för kort ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback