Höst mys

23:17:36 2012-09-29
Förut rensade jag lite i min garderob och passade då på att ta fram hasdukar, mössor och vantar. Ja sånt som hör till hösten och vintern helt enkelt. Jag tycker det är så mysigt att ta på sig varma strumpor, linada in sig i en halsduk och en filt medans man har tända ljus i rummet! Jag gillar faktistk hösten. Även fast det kan vara lite tårkigt med allt regn och allt lerigt och grått. Det är ju också en väldigt fin årstid med färger och fina dagar. Jag har alltid varit lite emot hösten och vintern, det blir alltid så kallt och enfärgat. Men nu på senare tid myser jag bara till det lite extra och då blir allt mycket bättre! Så jag tycker man ska försöka se det fina i allt i stället för att försöka få fram allt det dåliga. Visst ibland är det svårt men om man gör så gott man kan så kommer det mesta bli lite bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback