Höst

06:44:37 2012-09-26

Musik i öronen, mörkt ute och halsduk runt halsen, nu är det höst!

Nu sitter jag på bussen påväg mot skolan. Sista dagen i skolan innan långhelg! Det ska bli riktigt skönt med lite längre ledigt! Jag ska inte jobba heller :) men i stället har jag planerat in massor med saker varje dag! Så jag kommer ändå ha fullt upp!

Idag ska jag rida när jag kommer hem från skolan. Jag ska mysa riktigt i stallet och sen rida ut!
Apropå häst, den 14 oktober ska jag åka och hälsa på Willow! Som jag saknat den ponnyn! Så det ska bli jätte kul att träffa henne igen! Längtar som satan!

Nu ska jag försöka att inte spy på vägen till skolan genom att kolla på vägen i stället ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback