Inget att skriva

11:54:20 2012-09-20

I dag har jag egentligen ingen lektion men jag ska äntligen få prata med min projektarbetsledare! Så jag fick åka in när jag ville mellan 10 och 4 så jag ska ta 12.40 bussen.

I går när jag och Andreas kom hem så gick vi långpromenad med Caesar. Vilket fick det resultatet att jag har världens sko skav! Men det va skönt att gå på promenad i alla fall!

I dag ska jag hem till Andreas efter skolan, så får vi se vad vi hittar på :)

I morgon ska jag i alls fall jobba 18-21 sen ska jag nog hem och bara ta det lugnt! Jag ska jobba hela helgen + måndag då jag ska försöka slappa när jag kan ;)

Jag har egentligen inget att skriva och jag känner att jag vara babblar på så nu ska jag sluta skriva ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback