Maraton!

23:00:15 2012-09-27
 
I morse släpade jag upp Andreas tio över nio för att åka till stallet. Idag blev det dressyr. Eller ja mer race i ridhuset! Ljufur var så pass okoncentrerad så vi hade lite kul i stället för att tråka runt och bli osams! När jag hade ridit klart fick Andreas skritta av Ljufur. Han fick öva lite på att svänga utan min hjälp och utan att jag höll i. Ljufur följer gärna efter mig om någon annan sitter på så det var en liten utmaning eftersom det bara var andra gången Andreas red! Han är riktigt duktig!
 
När vi var klara i stallet så skjutsade jag hem Andreas till honom men när jag har åkt därifrån så ringer han och säger att han inte har någon nyckel. Så det var bara att vända och ta med honom igen ;) Vi åkte sen för att hämta Linnea hos henne och sen till ica för att köpa viktiga grejor till vårat vampire diaries maraton vi skulle ha! Annanas, vindruvir och Ben n Jerrys!
När vi hade handlat klart så hade Andreas också fått nyckel hem så då skjutsade vi hem honom igen.
När Linnea och jag kom hem satte vi igång med maraton efter att jag hade av hästifierat mig och vi hade ätit. Vi hann kolla klart på säsong tre så nu längtar jag extra mycket tills säsong fyra kommer ut!
 
Linnea åkte hem för en 40 minuter sen och jag ska snart hoppa ner i sängen för att sova!
 
I morgon ska jag först rida Ljufur. Det blir nog en skrittsväng ut barbacka tänkte jag. Han kan få ta det lite lugnt en dag! Jag behöver det jag med eftersom jag inte är van att rida flera dagar i sträck så går jag nu som en kärring! Då behöver jag också ta det lite lugnt!
Sen ska Andreas komma till mig och vi ska gå ut och gå långpromenad med Caesar. Sen ska vi åka hem till honom och va där tills det är dags för mig att åka hem, eller om jag sover kvar, vi får se ;)
 
 Nu har jag skrivit på riktigt rejält! Det kanske inte är så jätte kul att läsa en lång roman om vad som hände under dagen men vad vet jag? Själv gillar jag mest att kolla på bilder. Om det inte är en bra roman som jag verklingen vill läsa såklart ;)
 
Nej nu ska jag sova!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback