Nyklippt

18:41:40 2012-09-25
Idag ringde jag till frisören och bokade tid redan samma dag. Det var hög tid för en klippning! Jag klippte även lugg! Jag har haft det flera gånger innan men jag har alltid låtit den växa ut innan jag klippte igen. Det försvann faktiskt inte så mycket som jag trodde det skulle göra! Jag sa att hon som klippte fick ta en cm och det gjorde hon! Visst på luggen blev det ganska mycket mer än 1 cm men det var ju meningen ;)
 
Andreas kom och mötte mig hos frisören och nu på kvällen ska vi mysa framför en star wars film!
 
I morgon är det studentmösseprovning! Det känns helt sjukt att det redan är dags för det och att jag redan kommer beställa det! Det känns nästan overkligt att om ett år kommer jag inte komma tillbaka till skolan när vi går på sommarlov! Det är inte ens ett sommarlov! Utan det är ett lov som jag kommer ha tills jag bestämmer mig för att göra något annat.
Jag vet redan nu att jag kommer jobba ett år och spara massor! Under det året ska jag också försöka reda ut vad jag vill bli eftersom jag nu tre år senare fortfarande inte vet vad jag vill bli!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback