Onsdag

22:28:49 2012-09-12

Jag blev hemma från skolan i dag också. Men nu på kvällen hat jag känt mig mycket bättre så i morgon blir det skola! Eller ja egentligen blir det skolfoto bara för jag har inga andra lektioner. Så vid ett ska jag vara i aulan för att bli fotad och sen ska jag sätta mig på bussen för att åka till Andreas och vänta på honom tills han kommer hem :) så det lär bli en ansträngande dag! Fast när Andreas kommer hem ska vi faktiskt springa så då lär jag bli mer trött! Jag ska springa på fredag också, samma runda som vi sprang sist. Nu jävlar börjar jag bli motiverad till att verkligen gå ner fem kilo! Så jag ska äta mindre, motionera mer, göra sittups varje kväll, ja helt enkelt göra allt jag kan göra :) sen har jag ju Andreas som stöttar bra och peppar mig med att springa med mig :)

På fredag är det ju såklart skola, sen ska jag åka Hemlin springa som jag sa, sen ska jag bara ta det lugnt tills Andreas kommer efter att han har varit på bio med en av sina kompisar. När han kommer hem blir det väl lite fredagsmys med någon film :)
På lördag ska vi på dop. Det är mitt ena kusinbarn elsa som ska döpas. Jag var blivit tillfrågad att ta kort så jag ska fota hur mycket som helst! Jag tycker det va jätte kul att de frågade just mig om jag ville göra det! Jag åringen proffsfotograf! Långt ifrån! Men något måste jag ju göra bra med tanke på att de vill att jag ska fota en stor sak som händer i deras liv!

Nej nu ska jag försöka sova lite, klockan ringer ju sååå tidigt i morgon ;) jag har ställt Den på tio men jag kommer vakna tidigare av mig själv så jag kommer vara skönt utvilad :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback