Pluggeli plugg

14:35:00 2012-09-05

Í dag hade vi bara en lektion i skolan på morgonen så jag slutade 8.50 i dag! Jag har förmodligen bara en lektion i morgon också om vi inte ska ha projekt arbete! Men jag hoppas på att jag får åka hem ;)
 
I alla fall jag har rört på mig som fasen!i dag Jag har gått en halv långpromenad med Caesar. Spurtat till bussen och blev så slut så jag höll på att spy. Cyklat med Caesar och sen ska jag kanske cykla och mäta Andreas vid bussen. Jag fick sånt skavsår, eller ja håller på att få igen, på min fot så jag vill ta det lita lugnt. Jag har precis blivit av med mina bamsingar till sår på hälarna så jag vill gärna att de ska förbli hela!
 
Nu sitter jag i alla fall här och försöker få allt plugg gjort! Så att man slipper göra allt i sista stund! Det tycker jag ör jätte jobbigt men gör det nästan alltid i alla fall. Men det här året ska jag göra allt när jag får det så slipper jag stressa sista dagen och kan göra annat i stället :) Mycket smartare ;)
 
Jag ska väl fortsatta antar jag ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback