Snart dags igen

11:02:05 2012-09-16
Då var det redan söndag! Vilket inte känns alls bra! Men det är bara att ta sig igenom en vecka till och sen får jag en minihelg eftersom jag ska jobba fredag-måndag. Så jag få vila ut några timmar bara och längta efter helgen efter.
 
Igår skulle jag ju fota på dopet, vilekt jag gjorde, i massor! Jag tog runt 760 bilder tror jag! Sen får Jennie och Niklas välja vilka dom vill ha i stället för att jag ska ta jätte några och de inte tycker om någon!
 
Idag ska jag och mamma vara barnvakt åt mammas jobbarkompis barn. Andreas ville också följa med så han ska också få hjälpa till ;) men det kommer nog gå bra! Senare på kvällen sen ska jag bara ta det lugnt innan det är dags för skola.
 
Bilderna som jag tog kommer upp så småningom, jag ska bara orka rensa lite bland dom!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback