Snart läggdags

20:28:57 2012-09-24

Nu ska jag snart lägga fram kläder tills i morgon och sen göra mig i ordning för att sova. Nu på kvällen har jag gjort mat till mig, Johan och pappa. Piroger lyckades jag få ihop! Jag blev grymt sugen på det så det va väldigt gott!

I morgon ska jag till skolan och sen efter till Andreas. Jag ska ta hem massor med plugg som ska göras så att jag får det gjort. Jag vill gärna ha allt klart så att jag slipper slita med allt i sista sekund och göra det snabbt som tusan.

På onsdag kommer jag sitta på hästryggen igen! Jag ska ta hand om ljufur onsdag-söndag. Det ska bli skönt att få andas riktig stall luft igen! Jag kanske skrev förut att jag skulle ta hand om honom då jag minns inte riktigt xD men om jag gjorde det så får ni väl läsa det igen då ;)
Vi ska inte köra så hårt, det blir nog mest ut, men det är jätte mysigt det med! På onsdag blir det en mysig kvällstur i skogen och mörkret ;)

Nej nu ska jag göra mig i ordning och sen lägga mig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback