Söndag

16:39:22 2012-09-09

Nu var redan hela helgen borta då. Känns lite surt men det betyder egentligen att skoldagarna också går fort ;)

I fredags ringde jag till Sandra som äger Willow nu. Vi kom fram till att Sandra skulle ringa i veckan när hon hade sett sitt jobb schema så ska jag snart få komma och hälsa på Willow igen! Jag börjar sakna henne lite just nu så det ska bli jätte kul att träffa min underbara ponny plutt igen!

Igår fick Andreas med mig ut på en spring tur. Snacka om att all min kondis är borta! Men vi ska börja springa några gånger i veckan så att jag kanske kan börja gå ner i vikt! Mina knän skrek och mina lungor strejkade med med massor av gå pauser från min sida så kom vi bort till askersundsbyn och tillbaka! Grym jobbigt måste jag säga!
Sen på kvällen tog vi det bara lugnt med massor med mys och film!

I morse vaknade vi runt nio men låg kvar till tio för då var det dags att gå upp och göra sig i ordning för jobbet. Jag jobbade 12-15 i dag. Inget vidare när min ischias skrek men det var ju bara tre timmar så det gick bra. :)
Nu på eftermiddagen ska jag bara ta det lugnt och pyssla om mig själv. Visst jag ska läsa i en bok som vi ska ha läst ut till svenskan på tisdag men det är mysigt att läsa lite ibland ;)

Mackförstöraren 2000 en ny model ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback