Suck

22:23:34 2012-09-17

I morse åkte jag bil till skolan för att jag skulle jobba. Förste lektionen var ensamble då vi fick spela gitarr alla elever. Vilket var jätte kul! Sen fick vi reda på nästa tema, grupp och låt vi ska jobbade de närmaste veckorna. Sen under dagen har vi fått massor med plugg! Så i morgon blir en pluggdag! Efter skolan såklart ;) i år ska jag faktiskt vara ute i tid med pluggandet så att jag slipper stressa och inte komma ihåg det när det gäller! Så i morgon ska jag plugga inså, filosofi och rättskunskap! Sen nästa vecka ska jag ta med religionen hemför att plugga! Juste jag måste öva på redovisningen i marknadsföringen. Andreas ska få hjälpa mig lite ;)
När skolan var slut, alla dagens lektioner avklarade och estet foto taget så gick jag och Emma till Ica och köpte sallad så att jag skulle klara mig igenom ett jobb pass! det gick riktigt bra att jobba faktiskt! Jag fick stå i kassan. Det börjar bli dolde vanliga händelselösa måndagarna vilket är jätte mysigt! Man hinner prata med de andra i personalen samtidigt som man hinner med det man ska göra!

Nej nu måste jag sova så att jag orkar upp i morgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback