Tråkigt

16:01:29 2012-09-03

Just nu sitter jag i skolan och försöker fördriva tiden. Jag ska åka till jobbet om 40 minuter ungefär och jobba 17-20.30. De tre och en halv timmarna blir väldigt långa med tanke på att jag inte mår bra. Huvudet dunkar, halsen gör ont! Får hoppas att det går fort att jobba så att jag kan åka hem till min säng och sova sen! Och hoppas på att det kommer vara bättre i morgon!
Vi fick veta i dag att det snart är dags att prova studentmössor! Vilket känns ganska overkligt med tanke på att det är flera månader kvar tills det verkligen är dags. Jag kommer nog inte fatta vad som verkligen händer förrän jag står där uppe på trä trappan och skriker mig hes! Då tror jag att allt kommer sjunka in!

I morgon är det estet dag för alla esteter! vi ska leka lekar, fika och kolla när lärarn gör en konsert för oss. Det ska bli ganska kul! Men sen blir det ju såklart vanlig skoldag vilket kommer bli sjukt mycket segare!
Efter skolan ska jag till andreas. Han kommer nog få hjälpa mig med filosofi/religions grejen som vi började med i dag! Den ska vara klar på fredag så det är bara att sätta fart. Den är inte jätte stor men det känns som det med tanke på att man inte har haft något plugg alls de senaste månaderna! Sen får man två grejor på samma dag som ska göras med raket fart!

Nu har det gått ytterligare tio minuter sen jag började skriva så nu är det bara en halvtimme kvar innan det är dags att gå mot bilen och åka mot jobbet. Jag får väl spela spel på mobilen så länge ;)

Total tomt såhär runt fyra i skolan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback