You are the fire

19:22:17 2012-09-05
Usch just nu är jag på så jävla dåligt humör så det är inte sant! Men jag har knappt ätit på hela dagen så det är väl därför ;) Fast jag och Andreas gjorde mat förut så nu ska det bli bättre med humöret ;)
 
I morgon har jag en lektion så jag slutar fem över tolv. Jag hinner då med 12.15 bussen hem så då ska jag nog gå med Caesar om det inte blir så att jag åker till Andreas och väntar på att han ska komma hem. Vi får se! 
 
Sen på fredag så ska jag såklrt till skolan och sen på kvällen kanske jag ska på tjejkväll men Lotta, Mysan och Ebba. Men vi får se hur det blir för vi har inte pratat något om hur vi ska göra än :)
 
Sen på lördag ska Andreas komma hit och sen sova här till söndag. Då jag ska jobba 12-15. Kortpass men det räcker när det är skola också! Det är skönt att fa lite helg och få vila ut ordentligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback