Ärenden utfärdade

17:52:38 2013-04-16

Idag har jag fått massor gjort! Jag har haft inså prov, svenska nationella, pluggat ekonomi, pluggat gemu och haft utvecklingssamtal. Så ja massor gjort i dag. Nu sitter jag hemma och väntar på att mamma och jag ska gå ut och gå långpromenad med Caesar.

I morgon ska jag först gå i skolan och sen ska jag hem och gå långpromenad med Caesar och sen plugga innan det är dags att åka på spänning på kvällen. Jag har blivit en riktigt hurtbulle. Jag tränade igår, ska gå långpromenad i dag, långpromenad i morgon, spänning i morgon, och gymmet på torsdag. Massor med träning! Men det är så himla skönt att känna musklerna jobba. Och den sköna tröttheten i musklerna när man är klar! Så himla skönt!

Nu ska jag kolla på en serie innan mamma och jag ska gå :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback