Återigen måndag

15:06:47 2013-04-15

Jag tänkte slänga in ett snabbt inlägg om hur helgen har varit.
I lördags va jag med Andreas familj i Karlstad och firade Emma som fyllde år. Vi fick god tårta av olika slag. Både smörgås och vanlig. Det blev också massor med kakor som Emma hade bakat!
Vi kom hem till Andreas vid nio ungefär så då åt vi. Eftersom vi inte alls hade proppat i oss massor med mat ;) nej men jag var faktiskt lite hungrig när vi kom hem! Sen kom mamma och hämtade oss för att åka hem till mig.

På söndag förmiddag var jag och handlade och lagade mat. Allt för att slippa göra det jag egentligen skulle. Plugga. Vid halv fyra åkte jag mot jobbet och lämnade Andreas hemma hos honom. Väl på jobbet va det kaos! Kö till dörren och två i kassan. Men eftersom vi på McDonalds klarar stress så gick det hela galant!
Väl hemma stupade jag i sängen!

Idag har skoldagen gått ganska snabbt. Så nu väntar jag på att det ska bli dags för att åka hem. När jag kommer hem ska jag och Andreas åka och träna. Sen ska jag göra klart en svenska uppgift tills i morgon. Och sen funderar jag på om jag ska baka!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback