Bulletproof

15:27:20 2013-04-17
Idag har skolan gått ganska snabbt. Med tanke på att jag lsutade vid tolv ;) Mamma mötte mig vid bussen med Caesar och gick med mig hem. nu sitter jag och pluggar, eller ja jag borde plugga. Men det går inte alls bra i dag! Jag ska förska få så mycket plugg som möjligt gjort så att jag har det klart. Jag fick feedback på mitt projektarbete så jag ska ändra några slarvfel på det och sen göra en naturkunskaps uppgift. Sen ska jag också plugga till provet på fredag i internationell ekonomi. Och ja det är precis lika kul som det låter!
 
Aja jag ska förska ta tag i det!
 
Förresten så kommer det nog äntligen lite nya bilder i helgen från min födelsedag och från lördagen då vi ska fira mig! Något att se fram emot ;) Det var ju ett tag sen jag la upp nya bilder, men ´motivationen till att fota har varit lika med noll!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback